Luis Rubiales, en llibertat després d'haver declarat davant la Guàrdia Civil
L'expresident de l'RFEF havia arribat a Espanya aquest dimecres procedent de la República Dominicana
L'expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol Luis Rubiales ha eixit en llibertat després d'haver declarat davant la Guàrdia Civil.
L'expresident de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) havia aterrat aquest dimecres a l'aeroport Adolfo Suárez de Madrid, després d'avançar el vol que tenia previst per a dissabte.
Rubiales ha tornat a Espanya des de la República Dominicana de manera voluntària. En arribar, ha sigut detingut per agents de la Guàrdia Civil que es trobaven a l'aeroport i traslladat a dependències policials per a declarar pels suposats delictes per contractes irregulars en els últims cinc anys.
L'expresident federatiu ha tornat després de diversos mesos al país caribeny. Allà van acudir diversos membres de la Unitat Central Operativa de la Guàrdia Civil (UCO) dilluns, juntament amb altres forces de seguretat del país dominicà, per a registrar el domicili temporal de Rubiales i buscar proves per a la causa.
Aquest no ha sigut l'únic registre, fa dues setmanes, la Guàrdia Civil ja en va fer diversos en seus com la de Las Rozas o La Cartuja, així com en domicilis particulars. També van dur a terme detencions d'ex alts càrrecs de la Federació i persones de la confiança de Rubiales. Tots ells van ser posats en llibertat després d'haver declarat als jutjats.
Més llegit
-
Desenllaç tràgic a Agost: el jove de 25 anys atrinxerat a casa es lleva la vida
-
Mor un home en un accident de tractor en bolcar el seu vehicle a Silla
-
Huit ferits en un accident múltiple amb deu automòbils afectats a l'A-7 a l'altura de Godella
-
La Unió Europea prohibix l'ús dels esmalts amb dos components tòxics a partir de l'1 de setembre
-
Mor un home de quaranta anys tirotejat en el seu domicili d'Alaquàs i davant del fill menor d'edat
-
Les mentides de la dana van agreujar l'emergència i soscavaren la confiança ciutadana