Luis Enrique: "Jo compre el 'pack' complet, quan ix bé i quan ix malament"
La selecció espanyola s'enfronta al Marroc en els huitens de final del Mundial de Qatar
La selecció espanyola s'enfronta aquest dimarts al Marroc en el decisiu partit de huitens de final. Espanya comença la fase a vida o mort amb dubtes per la forma de joc i per la fragilitat que va mostrar l'equip en diverses fases del partit contra el Japó que va finalitzar amb la derrota i la segona posició del grup.
Per al xoc, el seleccionador Luis Enrique, ha explicat que té a tots els jugadors recuperats i disponibles, inclosos Azpilicueta i el porter David Raya, que havien tingut molèsties els últims dies.
Luis Enrique ha explicat que són una de les seleccions més motivades i tractaran de fer mèrits per aconseguir un bon resultat i que estarà al 100% amb ells passe el que passe. "Jo compre el pack complet quan guanyem, però també quan perdem", ha matisat.
Sobre els dubtes en el plantejament utilitzat, Luis Enrique ha dit que no canviaran la forma de jugar, i sí que tractaran de corregir les coses "millorables" que han quedat patents dels últims compromisos. No obstant això, el seleccionador no ha cessat en dir que "estan molt convençuts" de les seues possibilitats.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Pluges torrencials amb acumulats que poden superar els 250 l/m²
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"
-
El Congrés tomba els dos decrets de vivenda i alimenta els rumors d'avançament electoral
Més vist
Més escoltat
-
01.10.2026 | 90 minuts
-
02.10.2026 | Les notícies del matí
-
01.10.2026 | Cinema, inclusió, òpera i llibres per travessar la nit
-
02.10.2026 | 02.10.26 / Tastem la comunitat/Lombai, de l'arròs de la Ribera al Mercat dels Borja
-
30.09.2026 | 90 minuts
-
01.10.2026 | Héctor García: el negoci del café davant la volatilitat dels preus