Luis Enrique sobre Gayà: "És l'única posició en què no puc esperar"
El seleccionador espanyol assegura que ha tingut molta mala sort
La selecció espanyola debuta aquest dimecres en el Mundial de Qatar contra Costa Rica. Una cita per a la qual s'ha preparat durant els últims quatre anys i a la qual arriba com una de les favorites, tot i que no la principal candidata.
Un partit a què arriben després d'haver tingut una concentració que, segons el seleccionador, Luis Enrique, ha sigut curta, factor que considera positiu.
L'asturià també ha dit que tots els jugadors estan disponibles, inclosos Morata o Carvajal, amb constipats, però també Hugo Guillamón, a qui s'ha estat tractant d'uns problemes al genoll.
Quiés segur que no estarà és José Luis Gayà. Luis Enrique ha explicat els motius pels quals va haver de decidir que el jugador no es quedara en la concentració. El seleccionador ha dit que la posició del lateral esquerre és l'única en la qual no pot esperar perquè no tenia un altre recanvi, a banda de Jordi Alba, per a reemplaçar Gayà. "Ha tingut mala sort", ha matisat.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior
-
Veïns del detingut per l'incendi de Crevillent en què ha mort una dona: "Va amenaçar de cremar-nos a tots"