El Llevant vol confirmar al Pizjuán les sensacions de l'última remuntada
El Sevilla també va remuntar a Cadis en el seu debut de Lliga després de perdre en la Supercopa d'Europa.
El Sevilla i el Llevant s'enfronten aquest dijous al Ramón Sánchez-Pizjuán amb l'objectiu compartit de confirmar les bones sensacions dels seus últims compromisos, amb remuntades contra el Cadis i l’Osasuna, respectivament.
Els granotes van aconseguir un triomf a El Sadar (1-3) després de perdre en la primera jornada al Mestalla en el derbi valencià. Una trajectòria molt semblant a la dels sevillistes, que van debutar diumenge en la lliga a Cadis amb el mateix resultat després de perdre en la Supercopa d'Europa contra el Bayern de Munic.
El tècnic de l'equip andalús, Julen Lopetegui, ha alertat que hauran d'exhibir un gran nivell i intensitat contra un Llevant al qual ha elogiat, per mantindre el seu bloc sòlid, amb el mateix entrenador i el mateix estil que la campanya passada. Abans, el seu homòleg Paco López s'havia referit al Sevilla com un "transatlàntic".
La convocatòria de l'entrenador de Silla ha sigut una declaració d'intencions. Ha deixat fora de la llista jugadors com Hernani o Sergio León i tampoc no podrà comptar amb el lesionat Rochina. A més, ha avançat que introduirà canvis respecte de l'últim partit, ja que diumenge rep el Reial Madrid.
Recordeu que podreu seguir la retransmissió del partit en la ràdio d'À Punt, en el programa Des de la banda a partir de les 19:00 h, amb la narració de Xavi Alberola i els comentaris de Sergio Ballesteros.
Més llegit
-
Divendres assolellat però fred, amb vent de mestral al nord
-
Mor un veí de Líber d’un infart perquè l’ambulància no va trobar sa casa
-
La Setmana Santa per À Punt: pas a pas
-
Arranca el moviment més gran de cotxes de l'any en un període curt: 2'3 milions de vehicles en les carreteres valencianes
-
El turisme valencià estima una ocupació per a Setmana Santa del 72% al 88%
-
La convocatòria ordinària de la PAU se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny i l’extraordinària els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol