El Llevant suma una nova victòria a casa
Els granotes resolen el partit en la recta final amb els gols de Sergio León i Morales, i sumen 6 de 9 punts possibles.
Amb forces igualades han arribat el Llevant i el Valladolid al Ciutat de València. Dos equips, en principi, condemnats a ser rivals directes per la permanència. De fet, l’any passat ambdós es van salvar en les últimes jornades i tan sols tres punts els van separar al final de la competició. La primera ocasió del partit era blanc-i-violeta però Waldo no resolia amb solvència la bona internada d’Óscar Plano per la banda dreta. També podrien haver-se posat per davant els llevantinistes si l'àrbitre haguera considerat penal l’espentada de Salisú a Morales dins de l’àrea. La principal debilitat dels granotes queda en evidència quan Sergi Guardiola, el killer dels de Pucela, sense marcatge dels blaugrana, remata a boca de canó. Minuts després ho tornaria a intentar, però en fora de joc. Les arribades constants dels de Sergio González fan pensar en el pitjor a la parròquia blaugrana fins que apareix Rochina per a fer una de les jugades del partit. Ell a soles neutralitza quatre defenses val·lisoletans per passar-li la pilota a Morales, que veu Mayoral, que finalment perd l’oportunitat de fer el primer.
Sentència, als minuts finals
Els dos equips demostren que tenen capacitat i artilleria per a desfer l’empat a zero però cap dels dos aconsegueix materialitzar. El xut de Rochina ajustat al travesser a la represa és tota una declaració d’intencions del Llevant. La mà d’Aitor Fernández evita el gol de Guardiola, que una vegada més s’havia quedat a soles, mentre que Postigo comet una errada greu fent una falta perillosa a Enes Ünal, groga i oportunitat que el mateix Unal intenta convertir sense sort. Tant el Llevant com el Valladolid busquen el gol en un intercanvi de colps infructuós fins que arriba per primera vegada a l’àrea contrària Sergio León, que havia eixit en substitució de Roger –adolorit a la cuixa–, per rematar amb l’exterior una passada precisa de Bardhi. Masip no pot fer res per evitar el gol. Primer de l’andalús amb la samarreta granota. Quan tot pareixia que el marcador no anava a canviar, de nou Bardhi recupera un baló del qual Miramón trau or. La seua passada a Morales acaba fora de l’abast del porter val·lisoletà. 2-0. El Llevant suma 6 de 9 punts possibles.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang