El Llevant fitxa Rober Ibáñez
El migcampista, de 29 anys, arriba des de l'Osasuna
El Llevant fitxa l'extrem valencià Rober Ibáñez que arriba des de l'Osasuna després de dos anys de periodes de cessions en el Leganés
Ibáñez, que va ser jugador del filial del València i després del primer equip entre el 2014 i el 2017, encara que sense molt de protagonisme, arriba per a reforçar les posicions del mig del camp i tractar de reconduir un equip que ja ha tingut baixes importants com les de Morales, Roger Martí, Carlos Clerc o Bardhi.
Ibáñez, que finalitzava contracte amb l'equip navarrés el juny del 2023, ha firmat per dos anys fins a 2024.
La temporada passada va jugar un total de 21 partits entre Primera Divisió i Copa del Rei amb l'Osasuna i Segona Divisió amb el Leganés amb un balanç d'un gol i una assistència.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O