El Llevant deixa escapar els tres punts al Ciutat de València
Roger, amb 100 partits, es converteix en el sisé jugador amb més partits en Primera amb la samarreta blaugrana / Kai Försterling (Efe)
Llevant i Alabés s’han enfrontat en un duel que cap dels dos volia perdre, però que finalment s’ha inclinat a favor dels bascos. Els de Paco López desitjaven augmentar la diferència de punts amb un rival directe per la permanència mentre que els de Vitòria, un dels pitjors visitants de la Lliga, estaven centrats a superar aquesta situació en la segona part de la competició. Així, ni uns ni altres han sigut capaços de generar verdaderes oportunitats de perill durant la primera meitat. La més clara ha sigut de l’equip d’Asier Garitano, a càrrec de Joselu. Aitor, sense massa complicacions, la rebutjava amb el pit.
La segona, de l’Alabés
Lucas Pérez ha fet que l’afició s’alçara de la cadira i es posara les mans al cap només començar la segona part. Era un avanç del que havia de vindre. Paco López, amb la intenció de revolucionar el partit al seu favor, ha donat entrada a Bardhi i a Hernani, però la reacció buscada no ha arribat, tot el contrari. Després d’una jugada polèmica en la qual els jugadors del Llevant demanaven mans, Joselu i Aleix Vidal s’han escapat al contracolp perquè el segon fera el primer i únic gol del partit. Posteriorment, l’equip que menys remata de tota la Lliga ha assetjat la porteria d’Aitor. Precisament l’encert del porter ha fet que el marcador no augmentara a favor dels bascos. Els llevantinistes ho han intentat fins el final, sobretot en els minuts final del duel, però ja estava tot dit i els tres punts viatgen camí de Vitòria.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera
-
El subdirector d'Emergències de la Generalitat atribuïx el retard de l'ES-Alert a la lentitud de l'aval dels polítics
-
Dia ventós al nord, nuvolositat i possibles ruixats febles
-
Una donació altruista a l'Hospital Doctor Peset posa en marxa una cadena de trasplantaments de renyó a Espanya