Directes
Pròximes emissions
21:55
À PUNT NOTÍCIES NIT
00:30
FEM BANDA (reemissió)
Esports

El Ciutat de València continua sent un fortí

El Llevant ha aconseguit la primera victòria de la temporada després de derrotar 5-2 el Betis

Roger Brugué celebra un dels gols / Manuel Bruque (EFE)

Sis victòries en els últims sis partits. Eixe és el bagatge del Llevant al Ciutat de València. L'equip granota ha aconseguit la primera victòria de la temporada, després de derrotar 5-2 el Betis amb un doblet de Roger Brugué i les dianes de Dela, Enzo Bardeli i Jon Ander Olasagasti.

La primera part ha sigut boja. Els dos equips han eixit a buscar la porteria contrària, amb un ritme frenètic. Dela ha inaugurat el marcador en l'equador del primer acte amb una rematada de cap a la treta d'un córner, però Marc Bartra ha restablit la igualada deu minuts després. I en el temps afegit han arribat dos dianes més. Primer, Bardeli ha tornat a avançar els de Luís Castro aprofitant la posició avançada d'Álvaro Valles, però abans del descans, Roro Riquelme ha tornat a situar l'empat.

En la represa, el Llevant ha sigut millor i Roger Brugué s'ha convertit en l'heroi del partit. Dos gols del davanter català li han donat els tres punts als granotes, que han arredonit la festa amb el quint i definitiu, ja en temps afegit, d'Olasagasti. Els de Luís Castro, que no havien aconseguit cap gol en dos jornades, li n'han marcat cinc al Betis, que encara no n'havia rebut cap.

Els llevantinistes agafen aire i ja sumen quatre punts en tres jornades. La següent jornada els granotes visitaran La Rosaleda per a enfrontar-se al Màlaga, un equip que acaba de pujar a la Lliga.

També et pot interessar