Llevant-Barcelona, Sporting-València i Villarreal-Espanyol, en huitens de la Copa del Rei
En la Copa de la Reina el Llevant s’enfrontarà al Sevilla en quarts a partit únic
Els huitens de final de la Copa del Rei es jugaran a doble partit. La sort ha sigut desigual per als nostres representants. El València jugarà contra l’Sporting de Gijón, l’únic supervivent de la Segona Divisió. Curiosament, Rubén Baraja ha sigut destituït com a tècnic esportinguista el 17 de novembre.
El Llevant rebrà la visita del Barça, amb el qual s’ha d’enfrontar prèviament en la jornada 16 de la Lliga. D’aquesta manera, l’equip d’Orriols s’assegurarà un bon pessic econòmic i la possibilitat de tornar a derrotar l’actual campió de Lliga i de Copa.
Al Villarreal li ha tocat en sort l’Espanyol. Els precedents en la Lliga afavoreixen els pericos, que van guanyar 3-1 a Cornellà en la jornada 8.
Pel que fa a la Copa de la Reina, el Llevant ha eixit ben parat perquè ha de jugar el 30 de gener contra el Sevilla, que és el cuer de la Lliga Iberdrola.
La resta d’emparellaments de la Copa del Rei són el següents:
R. Madrid - Leganés
Getafe - Valladolid
Betis - R. Societat
Ath. Bilbao - Sevilla
Girona - At. Madrid
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
Sis persones rescatades, dos d'elles en estat greu, en l'incendi d'un edifici a Crevillent
-
Els municipis de la província de València suspenen activitats i activen mesures preventives per l’avís taronja
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia