La permanència haurà d'esperar
El Vila-real B ha perdut 1-0 contra el Leganés i manté deu punts sobre la zona de descens amb 18 en joc
El Vila-real B ha encadenat dues derrotes seguides i quatre jornades sense guanyar en perdre 1-0 contra el Leganés a Butarque. Tot i l'entropessada, el filial groguet manté un còmode avantatge sobre la zona de descens a Primera RFEF, que continua a deu punts. Això sí, la salvació matemàtica haurà d'esperar almenys dues setmanes més.
L'equip de Miguel Álvarez ha patit un contratemps en els primers minuts de joc, amb al lesió de Pablo Íñiguez, que ha obligat a fer entrar Abraham en el seu lloc. La igualtat ha sigut la tònica d'un partit sense massa ocasions de gol. I en una acció aïllada, poc abans del descans Karrikaburu ha avançat els locals.
El guió s'ha mantingut en la represa i les ocasions de gol han brillat per la seua absència. De fet, la millor ocasió grogueta per a empatar el duel ha arribat en els minuts finals, amb un llançament d'Ontiveros que ha acabat en el travesser. Caldrà trencar la mala ratxa la setmana que ve en la visita de l'Albacete a la Ceràmica.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats