L'Elx vacuna els jugadors que encara quedaven sense fer-ho
Els dotze jugadors que encara no estaven vacunats han rebut la monodosi de Janssen
Els jugadors que encara estaven sense vacunar de la primera plantilla de l'Elx, un total de 12, han rebut la monodosi de Janssen. Amb aquesta, el club s'assegura que tota la plantilla del primer equip arriba amb la immunització completa a la primera jornada de Lliga que se celebrarà el cap de setmana del 15 d'agost.
A més dels jugadors del primer equip, l'Elx també ha vacunat la plantilla del femení i la plantilla del filial al complet. L'Elx Il·licità jugarà enguany en la Tercera RFEF, la cinquena categoria del futbol espanyol.
L'Elx se suma així al Llevant i al Vila-real, que ja han immunitzat tots els seus jugadors. No així, el València, ja que els jugadors del primer equip s'han negat a rebre aquesta vacuna.
Més llegit
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
-
MINUT A MINUT | Pérez Llorca s'enfronta al debat de política general
-
Detenen a Torrent una dona acusada d’estafar més d’1,3 milions d’euros amb falses inversions en borsa
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
S'activa l'avís taronja per pluges a l'interior de València i Castelló des de la mitjanit
-
Detenen un home per assassinar la parella a Benidorm i dos homes més per encobriment