L'Eldenc s'endú el duel de Segona amb l'Albacete (2-3)
L'equip de Fernando Estévez ha aconseguit la segona victòria de la pretemporada
El CD Eldense ha començat amb bon peu. L'equip del Vinalopó Mitjà ha guanyat per 2-3 l'Albacete, un rival de la seua categoria, en el segon amistós de pretemporada.
Després de la contundent victòria en el debut contra el Sheffield Wednesday (0-4), l'Eldenc ha completat un partit molt seriós contra l'Albacete. Mario Soberón ha acaçat els blaugrana en l'equador de la primera part, però els castellanomanxecs han restablit la igualada pocs minuts després de la represa.
Joel Jorquera i Iván Chapela han tornat a posar per davant els d'Elda i l'Albacete ha retallat distàncies ja en temps afegit, en transformar un llançament de penal. El pròxim rival dels de Fernado Estévez serà el Tenerife, també de Segona, dimecres que ve.
Més llegit
-
INTERACTIU | En quins pobles i ciutats nevarà i quan ho farà
-
MINUT A MINUT | El temporal deixa les primeres nevades a l'interior de Castelló, el Racó d'Ademús i el nord d'Alacant
-
La neu obliga a tallar quatre vies a l’extrem nord: revisa en temps real el mapa de les carreteres afectades
-
Fred i neu en cotes baixes
-
Consulta les cancel·lacions i modificacions de la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Estes són les recomanacions de la Generalitat i el govern pel temporal associat a la borrasca Francis