L'eixida de Miñambres, la punta de l'iceberg
Segons ha pogut saber À Punt, una auditoria externa encarregada pel conseller delegat del Llevant, José Danvila, hauria determinat que els comptes no quadren
Felipe Miñambres ha deixat hui de ser el director esportiu del Llevant. Ho fa sense voler, segons ha dit, i obligat per les circumstàncies.
Segons ha relatat, el club li va demanar una rebaixa del salari que no va acceptar. La raó: la retallada es produeix poc després de firmar la seua renovació, que ja va suposar una rebaixada de sou.
El de Felipe és l'adeu més sonor del Llevant UE fins ara. Un club que travessa una situació preocupant a curt termini i molt complicada a mitjà termini, independentment de la categoria en què es jugue la pròxima campanya.
El club està en una conjuntura molt pitjor de la que el màxim gestor, Pepe Danvila, pensava que heretava de l'era Quico Catalán. La relació entre els dos dirigents fa temps que està trencada, tot i que Quico va fixar Danvila com a substitut natural.
Hi hauria un ball de milions d'euros corresponent a l'etapa de Quico Catalán que, si arriba als tribunals, s'hauria de resoldre per la via penal. La supervivència del Llevant està en joc.
Calero, sense segon entrenador
Fa temps que els problemes econòmics afecten el club i és de portes endins on més ho noten. De fet, la de Felipe és una de les moltes baixes que hi haurà. L'altre que ha caigut hui mateix ha sigut el segon entrenador de Julián Calero, Antonio Carmona, que no serà substituït.
La directora de comunicació granota ha anunciat que el club va demanar al tècnic del primer equip un "ajust" del cos tècnic per a retallar despeses; la primera retallada ha sigut quedar-se sense segon entrenador la primera plantilla.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions