L'Alcora, primer guanyador de La Nostra Copa
L'equip de l'Alcalatén ha guanyat 1-0 contra la Unió Benetússser Favara i disputarà la fase prèvia de la Copa del Rei la temporada que ve
El Club Esportiu l'Alcora és el primer guanyador de La Nostra Copa després de véncer 1-0 la Unió Benetússer Favara en la final disputada a l'estadi José Magriñán de la Vall d'Uixó.
Un gol de Clemente als deu minuts de la represa ha sigut suficient perquè l'Alcora s'enduga el títol de campió. El premi per als de l'Alcalatén és la classificació per a disputar l'eliminatòria prèvia que dona accés a la Copa del Rei de la temporada 2022/2023, juntament amb els altres 19 campions de les categories territorials d'Espanya.
Aquest partit ha posat punt final a la primera edició de La Nostra Copa, una competició en què han participat 168 equips de Segona Regional, 115 de Primera Regional i 75 de Lliga À Punt Preferent.
Més llegit
-
La família de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca denuncia "assetjament" i "amenaces"
-
Arriba Regina carregada d'inestabilitat: núvols, pluges i pols en suspensió que marcaran una setmana passada per aigua
-
Queda extingit un incendi que s'ha declarat en una vivenda de Dénia i que ha obligat a atendre cinc persones
-
Setmana d'oratge inestable
-
Trump assegura que l’Iran es planteja negociar en el segon dia de guerra després de la mort d’Ali Khamenei
-
Reunió d’urgència a la UE per l’escalada al Pròxim Orient