L'afició valencianista agafa forces amb la Copa
L'Agrupació de Penyes Valencianistes celebra a Alzira la seua convenció anual amb més d'un miler d'aficionats
L'afició valencianista ha fet una demostració de força en la nova edició de la convenció de l'Agrupació de Penyes del València CF que s'ha celebrat a Alzira. Al voltant de 1.100 valencianistes no han volgut perdre's la cita en el 25é aniversari de la convenció, que coincideix amb el centenari del club. Els penyistes han fet llargues cues per a poder vore de prop la Copa del Rei que va guanyar l'equip taronja aquesta passada temporada.
L'entrenador del València CF, Marcelino García Toral, i els jugadors Jaume Doménech, Kevin Gameiro i Goeffrey Kondogbia han assistit a aquest esdeveniment i s'han fet fotos en tots els aficionats que han volgut acostar-se als seus ídols.
També el president del València, Anil Murthy, ha sigut un dels convidats d'honor. El president de l'Agrupació de Penyes, Federico Sagreras, li ha entregat la primera insígnia d'or i brillants de l'agrupació.
Els penyistes allí presents han pogut escoltar les paraules del míster, que ha agraït el suport rebut per part de l'afició la temporada passada, amb el qual, segons ha destacat Marcelino, "varen aconseguir un objectiu molt, molt difícil. Ser campions de Copa del Rei, en véncer un Barça que havia guanyat cinc de les últimes sis edicions".
El president Murthy també s'ha dirigit als assistents i ha destacat el paper de l'agrupació i l'expansió de penyes valencianistes per l'estranger.
Més llegit
-
Vota per la Gaiata millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Un home mor d'un tir al balcó de sa casa al barri de les Carolines d'Alacant
-
Vota per la Gaiata infantil millor il·luminada – Magdalena 2026
-
Morrissey suspén el concert a València per culpa del "soroll" de les Falles que li impedix dormir
-
L’alcalde d’Almussafes inicia accions legals contra la secretària general del PSPV per injúries
-
Mascletà en directe del dijous 12 de març de les Falles 2026 de València