Kiko Femenia: "La il·lusió per Europa ha tornat al vestidor"
Parlem amb el jugador del Vila-real abans dels duels decisius de la temporada
En el Vila-real saben que cada jornada és una final per a aconseguir la plaça de Conference League. Kiko Femenia, que té molt a veure en la ratxa de partits invictes, confia en les possibilitats del submarí d'acabar la temporada xafant Europa.
La seua irrupció en l'onze de la mà de Marcelino ha coincidit amb el ressorgiment d'un equip que ha recuperat l'ambició per Europa.
Un vestidor que vol ser optimista i evita pronunciar la paraula fracàs si no es classifica per a la competició europea.
I, per a salvar el naufragi en una temporada complicada, cal guanyar el pols a la resta d'aspirants: Betis, Osasuna i València.
I el primer triomf ha de ser diumenge contra un Athletic Club de celebració contínua i quasi sense fre.
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
Educació i els sindicats de la concertada acorden implantar la jubilació parcial del professorat
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Baldoví reclama avançar les eleccions després de tres anys de govern del PP i Vox
-
Equips de rescat valencians viatgen a Veneçuela per a reforçar la recerca de supervivents