Els jugadors del planter del Reial Madrid acusats de difondre un vídeo sexual declararan el 8 de novembre
En el vídeo es veu un dels detinguts mantenint relacions sexuals amb una menor de setze anys
El jutge de Canàries encarregat de la investigació sobre la suposada difusió d'un vídeo sexual d'una menor de 16 anys ha citat a declarar el 8 de novembre com a investigats els quatre jugadors del planter del Reial Madrid investigats per aquests fets.
El magistrat, que també ha sol·licitat els antecedents penals dels quatre, investiga la presumpta difusió per WhatsApp d'un vídeo d'un d'ells mantenint relacions sexuals consentides amb una menor de 16 anys.
Tres van ser detinguts la setmana passada per la Guàrdia Civil per un presumpte delicte de revelació de secrets d'índole sexual i van quedar en llibertat.
Les detencions van derivar de la denúncia presentada a Gran Canària per una dona després de descobrir que circulava per WhatsApp un vídeo de la filla, de 16 anys, en què mantenia relacions sexuals.
Els fets van ocórrer a Mogán (Gran Canària) a principis d'estiu, i la mare, acompanyada de la filla, va denunciar l'existència d'uns enregistraments que contenien relacions sexuals consentides de la filla, però que van ser gravades sense el seu consentiment i que, ara, ha tingut coneixement que estan circulant per internet.
Aquesta setmana s'ha sabut a més que una segona dona també ha presentat una denúncia davant la Guàrdia Civil per presumptes delictes contra la intimitat i revelació de secrets per aquest cas, perquè ella tampoc "va atorgar el seu consentiment per a l'enregistrament ni la difusió de l'arxiu de vídeo".
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo