José Sepulcre s'ha convertit en el màxim accionista de l'Elx amb quasi el 70% de les accions
Els membres del consell d'administració que gestiona el club posen els càrrecs a disposició de Sepulcre.
L'Elx ha aprovat aquesta vesprada una doble ampliació de capital en què s'ha canviat deute per accions i ha convertit José Sepulcre en màxim accionista de l'entitat. Amb aquest moviment, el passiu del club passa de 24 milions d'euros a només 3,5 milions.
Els dirigents franjaverds han rebut el suport majoritari d'un 52% per a la capitalització de 17 milions d'euros de deute. Del total, 1.381.000 euros els aportaren aficionats i empresaris l'estiu del 2015 perquè el club no desapareguera i 15.666.845 euros es canvien per accions. Tot per a sanejar un club condemnat al descens administratiu si no es prenien mesures.
D'aquesta manera el mapa accionarial del club fa un gir total. Sepulcre es queda com a màxim accionista amb prop del 70 per cent de les accions, mentre que l'Institut Valencià de Finances es veu reduït a tan sols un set per cent.
L'actual consell d'administració, per mitjà del seu president Diego García, ha manifestat que posen a disposició de Sepulcre els seus càrrecs, encara que també ha confirmat que estaria disposat a continuar si el màxim accionista li ho demana. A més, ha assenyalat que amb tots els moviments efectuats, el club tindrà el doble de pressupost per a l'any que ve.
Més llegit
-
Mor l'anestesista Juan Maeso, condemnat per contagiar l'hepatitis C a 275 pacients
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Mazón demana personar-se en la causa penal que investiga la gestió de la dana
-
Una plaga de muflons devora els camps de l’Alcoià i els agricultors demanen solucions
-
La jutgessa de la dana rebutja la personació de Mazón en la causa