Josan i Dituro renoven una temporada amb l'Elx
Serà la novena temporada del futbolista de Crevillent al club
El porter menys golejat de Segona Divisió també continua
Josan Ferrández i Matías Dituro renoven amb l'Elx una temporada més. Per al de Crevillent (Baix Vinalopó) serà la seua novena temporada. Amb 258 partits oficials, José Antonio Ferrández Pomares és ja el dotzé futbolista amb més duels disputats en la centenària història del club franjaverd.
Josan, amb quatre gols i nou assistències, va ser un dels referents de l'equip d'Eder Sarabia en l'ascens a Primera Divisió. De fet, amb 36 anys és l'únic jugador que suma entre els seus tres ascensos amb el conjunt il·licità, dos d'ells a la màxima categoria.
El porter argentí, per la seua part, continuarà defensant la porteria franjaverda després de ser el porter menys golejat en Segona Divisió. Al llarg de 42 partits, va rebre només 33 gols dels 114 trets que va rebre entre els tres pals, la qual cosa li va permetre aconseguir un impressionant 72% d'efectivitat en les seues intervencions.
Més llegit
-
Sánchez enfronta la crisi al PSOE per la corrupció "amb el cor tocat" mentre Francisco Salazar s'aparta de la cúpula per denúncies d'assetjament
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Víctimes de la dana demanen implementar un sistema automatitzat d'avís en cas d'emergència
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
La piscina de Palma de Gandia refresca el veïnat també de nit
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera