Jaume Costa: "No necessite una ovació per assabentar-me que soc molt volgut a Vila-real"
El lateral, ara en el Mallorca, torna a la Ceràmica on es retrobarà amb els seus excompanys
Jaume Costa, exjugador del Vila-real, i actualment en les files del Mallorca, torna aquest cap de setmana a l'estadi de la Ceràmica, la que ha sigut casa seua durant tota una dècada.
Costa ha concedit una entrevista a les càmeres d'À Punt Mèdia, en la quals ens ha costat que, al principi se li va fer molt dur eixir del club i de la seua "zona de confort" però que, a poc a poc, va anar recuperant sensacions fins al seu debut amb el Mallorca que, precisament, va ser en el partit d'anada de la Lliga contra el Vila-real.
El valencià ha dit que manté contacte amb molts excompanys i amics que ha deixat a Vila-real i que retrobar-se amb ells, però sobretot amb l'afició serà "100% especial" per a ell. De fet, de l'afició, Costa ha explicat que en la seua estada ha sigut fonamental, però també ha sigut sincer respecte del fet que no espera "cap ovació". "No necessite una ovació per a assabentar-me que soc molt volgut allà", matisava.
Parlant en clau professional, Costa considera que van a un dels camps més difícils de la Lliga i a jugar contra una de les millors plantilles de tot el campionat. No obstant això, és conscient que no estan passant per una bona temporada, ja que, la seua marxa en la Lliga està sent molt irregular. Així i tot, Jaume Costa creu que "no es poden queixar" perquè tenen una gran base i segur que lluitaran pels objectius marcats.
Més llegit
-
La pluja i diversos accidents en hora punta compliquen més el trànsit als accessos de València
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
'Aranzel’, paraula de l’any 2025 en castellà per a la FundéuRAE
-
‘La clau per a viure’ posa el focus en la vida als barris de nova creació
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Brussel·les proposa una producció "limitada" de cotxes de combustió més enllà de 2035