Jankto, objectiu del València CF
El club el veu com una alternativa al portugués Gonçalo Guedes, tant si se'n va com si finalment s'hi queda.
El València CF està interessat en el jugador de l'Udinese, Jakub Jankto. L'interior esquerre txec de 22 anys i 1'84 d'alçada agrada a la Direcció Esportiva. Jankto és internacional amb la selecció absoluta de la Repúblia Txeca des de 2017, i ha jugat les tres últimes temporades a Itàlia.
Quan va ser fitxat per l'Udinese l'any 2015, procedent de l'Slavia de Praga, el conjunt italià el va cedir a l'Ascoli, de la segona divisió. La temporada següent va tornar a Udine. Des d'aleshores, Jankto ha sigut un dels jugadors fixos en l'esquema de l'equip.
Aquesta temporada ha marcat 6 gols en els 39 partits disputats en la Lliga i en la Copa italianes.
El txec s'ajusta al perfil que busca Marcelino, jugadors amb presència física i polivalència per a afrontar una temporada molt exigent, en la qual el València haurà de jugar en tres competicions: la Lliga, la Copa del Rei i la Champions League.
Altres equips, com ara l'Atalanta o la Sampdoria, també s'han interessat pel jugador.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065
-
À Punt duplica l’audiència de ràdio amb la nova programació