Íñigo Pérez: "El futbol sempre et dona una segona oportunitat"
El tècnic del Villarreal ha parlat abans del duel contra el Getafe d'este cap de setmana
El Villarreal CF s'enfronta este cap de setmana al Getafe a l'estadi de la Ceràmica. Un duel que arriba després de la dolorosa derrota contra el PSG per 0-6 en el mateix escenari i en la màxima competició de clubs, la Champions League.
El tècnic groguet, Íñigo Pérez, és conscient de tot el que ha suposat este partit, però té clar que no es poden quedar ahí: "El futbol sempre et dona segones oportunitats".
Precisament, eixa segona oportunitat la tindrà contra el Getafe, equip que arriba amb els mateixos punts que el submarí i que intentarà refer-se també de la derrota patida en Conference League este dijous a casa contra el Brighton.
Per a Íñigo Pérez, la situació no li suposa "una pressió afegida" i assegura que prenen el duel amb "la idea de revertir la situació i reiniciar-se" de cara a la finestra de seleccions.
Més llegit
-
Una illa de plàstic amb una grandària de sis vegades Espanya canvia el color del Pacífic
-
Vora seixanta famílies denuncien una empresa d’autocaravanes per estafar-los més de tres milions d’euros
-
La policia identifica dos alts càrrecs policials marroquins donant ordes en l'entrada massiva a Ceuta
-
El Suprem dona quinze dies a Ábalos, Koldo i Aldama perquè paguen els 647.000 euros de la condemna
-
L'UCO registra un pis d’Ábalos a València, deté la parella de l'exministre i després la deixa en llibertat
-
Confirmen una sanció de 25.000 euros a una empresa per obligar les treballadores a portar còfia