Guedes se'n va a Anglaterra
Gennaro Gattuso ha dit que el club ha rebut una oferta d'un equip de la Premier que no es pot refusar
El serial Gonçalo Guedes s'acaba quan falta una setmana perquè comence la Lliga. El futbolista portugués deixarà de ser futbolista del València en les pròximes hores i posarà rumb a Anglaterra. L'entrenador blanc-i-negre, Gennaro Gattuso, ha explicat en la roda de premsa posterior al partit del Trofeu Taronja que el club ha rebut una oferta d'un equip de la Premier que no pot refusar.
Les sospites sobre la imminent marxa de Guedes han aflorat quan el portugués ni tan sols ha entrat en la convocatòria del duel contra l'Atalanta. I pocs minuts després que acabara el partit s'ha confirmat que deixarà el club de Mestalla.
Gattuso ha aprofitat la situació per a reclamar fitxatges: "El club sap que hem de completar l'equip, espere que fitxem dos o tres jugadors". El tècnic italià també ha assegurat que ara mateix el València no pot incorporar futbolistes amb un sou tan alt com Arthur Melo.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
-
Luiz Júnior condemna el Villarreal a Londres
-
Santos Cerdán va fer donacions al PSOE de més de 37.000 euros des del 2014