El groguet Yeremy i el valencià Bernat, en la llista d'Espanya per a la Nations League
El seleccionador Luis de la Fuente també ha convocat els exvalencianistes Jordi Alba, Rodrigo Moreno i Sergio Canales
El seleccionador espanyol Luis de la Fuente ha fet pública la convocatòria per a disputar la fase final de la Lliga de les Nacions, que tindrà lloc als Països Baixos del 14 al 18 de juny. En la llista només hi ha un jugador d'un equip valencià, Yeremy Pino (Vila-real CF) i un futbolista valencià, el cullerà Juan Bernat (PSG).
En la convocatòria del seleccionador també hi ha tres exjugadors del València CF, Jordi Alba, Rodrigo Moreno i Sergio Canales, precisament, tres de les novetats de la llista. Les altres són Bernat, Le Normand, Asensio, Unai Simón i Jesús Navas, protagonista en la consecució del títol de l'Europa League del seu equip, el Sevilla. José Luis Gayà, Pau Torres i Ferran Torres són algunes de les grans absències en la convocatòria.
Espanya s'enfrontarà a Itàlia en les semifinals de la Nations League i si guanya, jugarà la final contra el vencedor del duel entre Croàcia i els Països Baixos.
Més llegit
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Una plaga de muflons devora els camps de l’Alcoià i els agricultors demanen solucions
-
Mor l'anestesista Juan Maeso, condemnat per contagiar l'hepatitis C a 275 pacients