Hi haurà públic als estadis de la Comunitat Valenciana a partir d'aquest cap de setmana
Ja hi podrien accedir en les dues últimes jornades de Lliga i els partits que queden del València Basket
El govern espanyol ha anunciat que permetrà l'entrada als estadis de futbol i bàsquet de competicions professionals només als territoris "en fase 1 de la pandèmia", que es correspondrien a la Comunitat Valencians, com també les Balears, Múrcia i Galícia. Aquesta situació, segons ha explicat el ministre de Cultura i Esport, José Manuel Rodríguez Uribes, s'ha pres després d'escoltar les posicions de la Lliga de Futbol Professional i del món del futbol, així com de l'ACB.
Uribes ha dit que l'entrada estarà permesa a un 30% de l'aforament i a un màxim de 5.000 aficionats.
Actualment la Comunitat Valenciana té la incidència més baixa de tot el territori espanyol, a excepció de la ciutat autònoma de Ceuta, amb 32,90 casos per cada 100.000 habitants. A Espanya la incidència és de 173 casos per cada 100.000 habitants. En el cas de les Balears la incidència és de 55,91 casos per cada 100.000 habitants.
D'aquesta manera, els pròxims compromisos on hi haurà públic seran el partit d'aquest diumenge a Mestalla entre el València i l'Eibar, i el que jugarà el Vila-real contra el Sevilla a l'estadi de La Ceràmica.
També en l'última jornada de Lliga el Ciutat de València acollirà el partit entre el Llevant i el Cadis; i el Martínez Valero acollirà el partit entre l'Elx i l'Athletic Club.
Aquesta serà la primera vegada que els estadis de futbol i bàsquet rebran aficionats des del 8 de març de 2020.
Més llegit
-
Una exposició a Valenciaport convida a descobrir la història dels joguets
-
Cúmul d'incendis l'endemà de Nadal: tres declarats en vivendes a l'Horta Sud i Albaida en les últimes hores
-
Moltes persones migrants afectades per la dana encara no han pogut regularitzar la seua situació
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Agricultura controla un focus de malaltia de Newcastle en una granja avícola de València
-
L'oposició demana a Feijóo que entregue a la jutgessa de la dana la conversa sencera amb Mazón i que comparega al Congrés