Directes
Ara en la televisió
LA BANDA

Pensant en la mona de Pasqua

El Villarreal ha perdut 1-0 contra el Girona, però manté la tercera plaça

Els jugadors del Girona celebren el gol davant la desesperació de Mikautadze / David Borrat (EFE)

El Villarreal continua sense saber el que és guanyar fora de casa en la segona volta. L'equip groguet, que semblava estar pensant en la mona de Pasqua, ha perdut 1-0 contra el Girona en un mal partit, en què no ha sigut capaç ni de rematar entre els tres pals. Un autogol de Pau Navarro ha condemnat els de Marcelino García Toral, que tot i la derrota continuen tercers i deixen el quint classificat, el Betis, a 14 punts.

Els groguets han eixit adormits a Montilivi contra un equip català més necessitat, que s'ha mostrat superior en tot moment. Tot i això, la superioritat gironina no s'ha traduït en ocasions clares de gol, davant d'un Villarreal impotent, que a penes s'acostava a la porteria local. Poc abans del descans, Pau Navarro s'ha acabat marcant en pròpia porteria quan intentava evitar una rematada del valencià Abel Ruiz.

El pas pels vestidors ha despertat els de Marcelino, que han eixit amb més intensitat en la represa. Però la millora no ha sigut suficient i només Gerard Moreno ha aconseguit incomodar un poc a la defensa del Girona. Tot i això, els catalans no han hagut de patir en excés per a sumar tres punts que els allunyen de la zona de descens.

Ara els groguets jugaran dos partits més seguits fora de casa, contra l'Athletic Club i l'Oviedo. L'objectiu serà sumar la primera victòria lluny de la Ceràmica en la segona volta per a mantindre el tercer lloc en la Lliga.

També et pot interessar