La "final" de Pablo Hernández
El tècnic del Castelló ha parlat abans del decisiu duel de diumenge contra l'Eibar
El CE Castelló s'enfronta este diumenge a l'Eibar en el decisiu partit que els pot fer tancar la seua presència en el play-off d'ascens a Primera Divisió. Pablo Hernández no podrà comptar ni amb Mellot per lesió ni amb Mabil, que ja està concentrat amb la seua selecció, Austràlia, de cara al Mundial del Canadà, els Estats Units i Mèxic.
Qui sí que tindrà disponible serà Cipenga, que ha demanat concentrar-se més tard; i Camara, que ha demanat no estar en l'amistós de Guinea.
Pablo Hernández assegura que el partit ara sí que és una autèntica "final".
El tècnic castellonenc ha volgut donar molta importància a l'afició que omplirà l'Skify Castàlia. S'espera que es puga "fer valdre el factor camp" de cara a aconseguir el gran objectiu.
Més llegit
-
La família va deixar l'urna amb cendres al supermercat de Benidorm perquè estava fent obres a casa
-
Condemnat a presó per haver-se allotjat quasi un mes en un hotel de la Vall d’Alba i anar-se’n sense pagar
-
Un home de 62 anys mata un jove de 20 en un bar de València i confessa el crim
-
Investiguen un regidor i un veí de Gátova per abatre el bou que es va escapar en les festes
-
Troben el cadàver d'una dona a Llaurí, als voltants del Xúquer
-
El Villarreal-Llevant demà dimecres en directe, per À Punt