Ferran Torres arriba a un acord amb el Barça
El possible fitxatge del futbolista de Foios pels catalans està pendent de l'acord entre clubs
Ferran Torres ha assolit un acord per a jugar amb el Barça a partir del mes de gener. El possible fitxatge del futbolista de Foios pels catalans està pendent de l'acord entre el club de Joan Laporta i el Manchester City.
La notícia l'ha confirmada la seua agència de representació i es materialitzaria en forma de traspàs. Tot i la difícil situació econòmica que pateix, el Barça tracta de fer possible aquesta operació, de la qual es desconeixen les xifres de moment. Ferran Torres es mostra il·lusionat amb la idea de jugar en el renovat projecte blaugrana i arribaria amb la condició de ser titular.
El València pot traure un bon pessic
I un dels grans beneficiats d'aquest moviment seria el València, que pot traure un bon pessic que no vindrà gens malament a la perjudicada economia del club. Ferran va canviar el Mestalla per l'Etihad per 25 milions d'euros, i com a mínim el València s'enduria un 4% d'un futur traspàs al Barça en concepte de drets de formació, que podria fins i tot arribar al 10%. Si el Manchester City cobra 50 milions, cinc se'ls emportaria el València.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
La tradició de visitar el cementeri per Tots Sants es diluïx entre les noves generacions