Fernando Roig: "El Vila-real no té sostre"
El president del Vila-real ha fet balanç de la situació actual del club
El president del Vila-real, Fernando Roig, ha parlat de la situació actual del club. Quant als pròxims compromisos en què l'estadi de la Ceràmica tindrà el 100% de l'aforament, Roig s'ha mostrat satisfet, ja que suposa una millora per a l'economia del club.
Roig ha animat l'afició del Vila-real a abonar-se i s'ha posat com a principal objectiu arribar als 20.000 abonats. El president ha assegurat que partits com el del Manchester United o el Young Boys en la Champions League poden ajudar a arribar a aquesta xifra.
Fent balanç de tot el projecte de club fins ara, Fernando Roig ha assegurat que l'estabilitat econòmica i el planter són dues de les peces clau en què se sustenta el Vila-real. "No tenim sostre", ha dit sobre el rumb que ha pres el club.
Precisament, a l'èxit dels jugadors que ixen des de les categories inferiors s'ha referit el president groguet. Roig ha fet una crítica a tots els que han tractat d'eixir prematurament del club. "Que algú repasse on estan ara", ha dit en clara referència al fet que pocs han aconseguit triomfar.
Però qui realment importa actualment són els jugadors que es mantenen ara. Un dels que més cartell té és Yéremy Pino. El canari ja sona per a molts equips d'àmbit nacional i europeu. En eixe sentit, Fernando Roig ha dit que té contracte fins al 2024 i que intentaran buscar la millor alternativa perquè tant ell com altres jugadors com Pau Torres, Gerard Moreno o Danjuma es puguen quedar més temps en el Vila-real.
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
L'últim debat de l'estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura serà el 28 i 30 de setembre
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
García Montalvo (IVIE) alerta de la falta d’habitatge per a l’estudiantat: “No és que el preu siga alt, és que no hi ha places per a llogar”