Estrena d'Espanya amb victòria en el Mundial de França
La selecció espanyola guanya Sud-àfrica per 3 a 1 en el debut del Mundial.
Espanya ha guanyat Sud-àfrica en el debut en el Mundial de França. En l'onze inicial han eixit al camp Marta Corredera, jugadora del Llevant, i la portera alacantina Sandra Paños, que juga en el Barcelona.
En la primera meitat la selecció ha tingut ocasions de gol, però sense molt de perill. Amb un joc amb molta mobilitat, trencant les línies de sistema, Espanya no ha trobat buit per a marcar. La superioritat física de les Banyana Banyana ha donat el primer gol de l'encontre quan ha xutat i el baló ha travessat la porteria per tot l'escaire (minut 25).
En la segona part, la selecció ha eixit amb una altra actitud i les arribades tenien més contundència. Finalment, dos gols de penal marcats per Jenni Hermoso i un tercer de Lucía han donat la victòria al conjunt espanyol.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
Vota per la millor Foguera infantil d’À Punt – Fogueres 2026
-
Loriguilla estrena un macrocentre logístic que generarà fins a 1.500 llocs de treball
-
Desarticulen a València una banda de menors que assaltava persones majors i fugia en patinet elèctric
-
La calor extrema deixa ja cinc morts a la Comunitat Valenciana
-
Una caiguda massiva marca la Quebrantahuesos i deixa cinquanta ferits