Els Estats Units guanyen per quarta vegada el Mundial (2-0)
Els Països Baixos només aguanten el potencial de les americanes durant el primer acte.
Els Estats Units són la gran potència del futbol femení. A França han tornat a demostrar per què són les millors en aquest esport. Per quarta vegada en la seua història, s’han proclamat campiones del món.
Les americanes, com han fet al llarg de tot el campionat, han eixit amb molt de ritme i tractant de portar la iniciativa en el joc. Els Països Baixos han optat per replegar-se fins al mig del camp per tal de guanyar l’esquena en accions puntuals. Veenendaal ha evitat, en un córner, el gol de Lavelle. Posteriorment, ha intervingut per a malbaratar el xut de Morgan.
Si durant el primer acte Veenendaal ha sigut un mur, després de la represa ha canviat la decoració. En set minuts, del 61 al 67, les americanes han definit la final. Els gols de Rapinoe, de penal, i de Lavelle han sigut suficients per a superar les holandeses, que no han pogut oposar molta resistència. Les jugadores dels Estats Units, que deixaren en el camí la selecció espanyola, són ja tetracampiones del món.
Més llegit
-
Dos homes s'atrinxeren a Elx després pegar una pallissa de mort a dos homes i ferir-ne greu un tercer
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Es manté el fred i arriben ruixats
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
La província d'Alacant, la més beneficiada pels 47,3 milions de la loteria de Nadal que arriben a municipis valencians
-
Génova aprova una gestora en el PP valencià presidida per Pérez Llorca i amb Carlos Gil en la secretaria general