Golejada amb remuntada d'un Vila-real que s'aferra a Europa (4-2)
L'equip groguet s'ha endut els tres punts d'un partit en què l'Espanyol havia arribat al descans amb avantatge en el marcador.
El Vila-real ha rematat en els últims deu minuts del partit un triomf que ha hagut de suar amb quatre gols en la segona part, després d'haver empatat el gol de l'Espanyol abans del descans. Els tres punts sumats col·loquen l'equip groguet a cinc punts de la quarta plaça, amb possibilitats encara d'aconseguir la Lliga de Campions, mentre que l'Espanyol es manté en la penúltima posició de la classificació.
Un gol de Javi Puado en el minut 45 ha avançat l'Espanyol, però després de l'intermedi el Vila-real ha encertat el que havia fallat en la primera meitat. Capoue i Dani Parejo han aconseguit remuntar el marcador en el minut 62.
Encara que Pepelu ha empatat de nou en el 72 després d'una entropessada de Pau Torres, Nico Jackson ha avançat el Vila-real una altra vegada en el minut 80. Al capdavall, Capoue ha sentenciat en el 91 amb el quart gol per a donar definitivament una victòria important al seu equip en la seua carrera per jugar a Europa el curs que ve.
Més llegit
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà
-
La ponència política del PP incorpora tres esmenes valencianes focalitzades en el FLA i l'exempció fiscal per a ajudes de la dana
-
València planta cara a la calor amb refugis climàtics gratuïts i climatitzats