Espanya sobreviu a Rotterdam (2-2)
Un gol en el temps afegit permet a la selecció de Luis de la Fuente afrontar la tornada a Mestalla amb optimisme
La selecció espanyola ha rescatat un empat contra els Països Baixos en el temps afegit (2-2), en el partit d'anada dels quarts de final de la Lliga de les Nacions disputat a Rotterdam. L'equip de Luis de la Fuente se'n va a la tornada de Mestalla amb un bon resultat, després d'un partit poc brillant.
El duel ha començat bé per als interessos espanyols. Abans del minut 10, Nico Williams ha inaugurat el marcador després d'una recuperació de Lamine Yamal en la pressió i una bona assistència de Pedri. Espanya ha entrat bé al partit i ha sigut superior al rival en el tram inicial, però l'empat de Cody Gakpo ho ha canviat tot. De sobte, els Països Baixos han començat a assetjar la porteria defesa per Unai Simón, que ha tingut faena per a mantindre l'empat al descans.
El porter basc no ha pogut fer res en el primer minut de la represa per a evitar el gol de Reijnders, que ha avançat els locals. Espanya no ha sigut capaç de reaccionar i semblava que estava més prop el tercer gol dels de Ronald Koeman que l'empat. Però l'expulsió de Hato deu minuts abans del final ha tornat a canviar el guió del duel. Els de Luis de la Fuente han aprofitat la superioritat numèrica per a tancar els neerlandesos a la seua àrea i, fruit de la insistència, ha arribat l'empat de Mikel Merino, ja en temps afegit, després d'un mal refús del porter.
Espanya continua sense saber el que és guanyar als Països Baixos, però se'n va de Rotterdam amb un resultat positiu per a certificar la classificació a les semifinals de la Lliga de les Nacions. Els de Luis de la Fuente hauran de fer bons els pronòstics en la tornada, que es diputarà diumenge a les 20:45 hores a Mestalla, en un partit que es podrà seguir en directe en el programa Des de la banda, de la ràdio d'À Punt.
Més llegit
-
Sánchez defén que el sistema ferroviari "no és perfecte, però és segur" i Feijóo anticipa que el govern "s'assentarà al banc dels acusats" per l'accident
-
Un detingut a Torrevieja acusat de furtar 35 bicicletes, 18 patinets elèctrics i una bossa amb cinc carregadors
-
Sanció de 650.000 euros a la VIU per obligar l'alumnat a identificar-se amb reconeixement facial en els exàmens
-
Els agricultors valencians se sumen a la tractorada a Madrid contra les retallades de la PAC i Mercosur
-
Famílies i equips directius d'escoles públiques registren una ILP a les Corts per a regular per llei la climatització a les aules
-
Pérez Llorca anuncia la supressió de l'impost de successions en empreses familiars
Més vist
Més escoltat
-
10.02.2026 | L’evolució del sentit del gust i el plaer gastronòmic amb Juli Peretó
-
11.02.2026 | Les notícies del migdia
-
11.02.2026 | 90 minuts
-
10.02.2026 | ‘L’espurna de la ciència’: dones que transformen la investigació
-
11.02.2026 | Referents femenins en la ciència i la tecnologia
-
10.02.2026 | Cadena de valor | El lloguer ja s’emporta el 38% dels ingressos familiars a la Comunitat Valenciana