Espanya passa a quarts de final de l'Europeu amb patiment
La selecció entrenada per Jorge Vilda ha guanyat 0-1 Dinamarca i s'enfrontarà ara a Anglaterra amb un lloc en les semifinals en joc
Amb més patiment de l'esperat, però la selecció espanyola femenina ja està entres les huit millors d'Europa. L'equip entrenant per Jorge Vilda, que tenia prou amb un empat, ha guanyat Dinamarca 0-1 en l'últim partit de la primera fase, amb un gol de Marta Cardona en el temps afegit.
En un partit tens, Espanya ha tornat a pecar de falta de gol i ha deixat molts dubtes malgrat haver complit l'objectiu d'arribar als quarts de final. La falta de punteria en atac i les contres concedides als rivals han sigut els punts dèbils de l'equip en la primera fase del campionat.
Espanya s'ha classificat per als quarts de final de l'Eurocopa per quarta vegada en la història, després de les edicions de 1997, quan va arribar a semifinals, i les de 2013 i 2017, on va caure en quarts. Dijous espera Anglaterra, l'amfitriona, per un lloc en semifinals.
Més llegit
-
Les quatre línies de metro de València recuperen el servici després de sis hores amb retards per una avaria
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
Matinada gèlida amb mínimes de -10 ºC a El Toro, de -8º C a Bocairent o de -7 ºC al Racó d'Ademús
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
Indonèsia reprén la recerca de l’últim xiquet valencià desaparegut en un naufragi
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió