Espanya compleix en el debut en el Mundial
La selecció entrenada per Jorge Vilda ha derrotat 3-0 Costa Rica
La selecció entrenada per Jorge Vilda ha guanyat per 3-0 Costa Rica en el debut en el Mundial d'Austràlia i Nova Zelanda. L'equip entrenat per Jorge Vilda ha sentenciat el partit en només sis minuts de la primera part.
La dèbil selecció de Costa Rica, que donava per bo l'empat en la prèvia, ha eixit a defensar-se. I la seua resistència ha durat a penes vint minuts. Un gol en pròpia porta de Valeria del Campo ha obert el pot, i poc després, Aitana Bonmatí i Esther González han ampliat l'avantatge abans del descans.
En la represa, quasi no ha passat res i Vilda ha aprofitat per a donar minuts a jugadores de la banqueta. Alexia Putellas o la llevantinista Alba Redondo han eixit en la segona part, però el marcador ja no s'ha mogut. La valenciana Ivana Andrés ha sigut titular i ha disputat el partit sencer.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | El temporal de vent ja deixa ratxes per damunt dels 170 km/h a la Comunitat Valenciana
-
El vent talla carreteres i deixa 450 incidències fins al migdia en una jornada amb avís roig a Castelló
-
Renfe suspén el servici de llarga i mitjana distància entre la Comunitat Valenciana i Catalunya a causa del vent
-
Emergències envia una alerta massiva als mòbils per la intensificació dels vents forts a Castelló, València i Alacant
-
Extingit l’incendi declarat este divendres en una instal·lació de cavalls a Xeraco
-
Controlat l'incendi de vegetació declarat este divendres a Cabanes