Espanya certifica la classificació per al Mundial 2026
Ha empatat a 2 contra Turquia, en l'últim duel de la fase de classificació
Ja és oficial. Espanya jugarà el mundial número 17 de la seua història, després que s'ha fet oficial la seua classificació per al que es disputarà el pròxim estiu al Canadà, Mèxic i els Estats Units.
Ha sigut després d'una gran fase prèvia en què ha guanyat tots els partits, a excepció de l'últim.
En este últim, a La Cartuja contra la selecció de Turquia, el combinat espanyol ha acabat amb empat, amb gols de Dani Olmo i Oyarzabal.
Esta serà la tretzena copa del món consecutiva que juga, ja que no se'n perd una des del Mundial d'Alemanya Occidental del 1974.
Espanya quedarà enquadrada en el primer bombo com a cap de sèrie. La selecció coneixerà els rivals en el sorteig, que serà el 5 de desembre a Washington.
Més llegit
-
Suárez declara que l'àudio de l'Aemet que es va difondre manipulat el va demanar Presidència de la Generalitat
-
Mor un camioner després d'eixir-se'n de la via a la pista de Silla
-
Vandalitzen un mural dedicat a la investigadora Eva Nogales amb la pintada "Oltra encobridora"
-
L'Ajuntament de València aprova les al·legacions contra l'informe de l'AVL que rebutja el canvi de topònim
-
El mestral manté els avisos grocs a l'extrem nord i continuarà bufant amb força fins divendres
-
Més de 27.000 persones ixen al carrer en defensa de l'escola pública valenciana en la tercera vaga de la legislatura