L'Elx cau a Sevilla en dos jugades aïllades (2-0)
L'equip franjaverd ha donat la cara en tot moment i, tot i la derrota, es manté fora dels llocs de descens.
L'Elx no ha pogut sumar punts en la visita al Sánchez Pizjuán, però fins al minut 89 ha estat molt viu i centrat en el partit. L'equip de Fran Escribá ha perdut per 2-0 en un duel en què ha donat la cara en tot moment i, tot i la derrota, es manté fora dels llocs de descens.
En la primera meitat, els il·licitans han estat sempre molt ordenats i li han donat bona circulació al baló. Josan ha arribat en diverses ocasions fins a la línia de fons, però les seues centrades no han trobat rematador. Per moments, l'Elx ha jugat millor que el Sevilla i els de Lopetegui han vist dues targetes grogues per a frenar els atacs prometedors de Lucas Boyé i Guido Carrillo.
Al minut 42, Suso ha fet una bona centrada al punt de penal, on el marroquí En-Nesyri ha fet un salt i una rematada de cap espectaculars que s'han traduit en l'1-0. El Sevilla ha eixit molt fort a la represa a buscar un segon gol, però Édgar Badía ha resolt bé les accions ofensives. L'Elx també ha anat a guanyar el partit i Guti, Carrillo i Piatti han tingut ocasions. La millor per a l'Elx ha sigut al minut 84. Bono ha tingut problemes per a atrapar un xut de Boyé.
A les acaballes del partit, els palmerers s'han bolcat sobre la porteria sevillista. En una jugada a la contra, Oliver Torres li ha posat el baló en safata a Franco Vázquez, que de taló ha establit el definitiu 2-0. Amb la disputa d'aquest partit de la segona jornada, la classificació ja està unificada i tots els equips han disputat 27 partits.
Més llegit
-
Les primeres hores del temporal deixen més de 150 litres a Aín, 131 litres a Eslida, 112 a Xodos o vora 93 a Yátova
-
El temporal descarrega la pitjor part a la mar i deixa acumulats de fins a 170 l/m² al Baix Maestrat
-
Pluges torrencials amb acumulats que poden superar els 250 l/m²
-
Junts rebutja els dos decrets de vivenda del govern del PSOE i Sumar
-
La Generalitat manté l'alerta roja fins este divendres, "més enllà de la predicció de l'Aemet"
-
El Congrés tomba els dos decrets de vivenda i alimenta els rumors d'avançament electoral