Elx-Oviedo: millorar el millor inici en Primera
Serà el primer duel en la màxima categoria entre els dos equips des de la temporada 88/89
L'Elx, invicte en la seua tornada a Primera Divisió, vol prolongar la millor arrancada de la seua història en la màxima categoria contra un Reial Oviedo necessitat: només ha sumat en un dels quatre partits disputats.
L'equip d'Eder Sarabia arriba disparat a este duel d'equips recentment ascendits i amb excel·lents sensacions després de sumar sis punts dels 12 en joc, si bé el tècnic ha admés que l'Elx encara té marge de millora.
El conjunt il·licità no podrà comptar per a este partit amb Yago de Santiago, lesionat de llarga duració, ni amb el davanter Álvaro Rodríguez, amb molèsties en el genoll, però recupera respecte a la passada jornada Marc Aguado i Germán Valera.
Més llegit
-
À Punt demana disculpes per l'emissió d'un vídeo en el programa 'Va de bo'
-
Tallen a partir d'este cap de setmana l’A-7 en sentit Alacant entre Picassent i Benifaió: consulta horaris
-
Un ciberatac causa retards i cancel·lacions als aeroports de Heathrow, Brussel·les i Berlín
-
La Guàrdia Civil blinda Torís per a evitar incidents i dissoldre les patrulles ciutadanes
-
Arribada d'un front en un diumenge amb molta variabilitat meteorològica
-
Desmantellen a Moixent una cèl·lula del Balkan Cartel dedicada presumptament al cultiu massiu de marihuana