Perilla l'inici de la Lliga F
Les jugadores han anunciat una vaga les dues primeres joranades en no arribar a un acord amb la patronal per a la millora del conveni col·lectiu
Les jugadores de la Lliga F han convocat una vaga per a les dues primeres jornades de la competició en no arribar a un acord amb la patronal per a la millora del conveni col·lectiu.
La màxima categoria del futbol estatal femení tenia previst començar el divendres 8 de setembre, però ara no començarà almenys fins a l'1 d'octubre, quan estava previst inicialment que es disputara la tercera jornada.
Els sindicats integrants del banc social de la negociació per a modificar i millorar el conveni col·lectiu per a les futbolistes de Primera Divisió femenina han convocat la vaga per "la impossibilitat d'assolir un acord satisfactori amb la patronal".
"Es persegueix avançar en aquestes negociacions, aconseguir un tracte just i digne per a les futbolistes, abordar i reduir la bretxa salarial existent", exposen els sindicats en un comunicat. Aquesta vaga coincideix, a més, amb el terratrèmol a la RFEF, causat pel bes no consentit de Luis Rubiales a Jenni Hermoso.
Més llegit
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
L'OTAN condemna "els atacs de l'Iran contra Turquia" després d'interceptar un míssil en l'espai aeri
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
Pérez Llorca suma a la baixada d'impostos a la Comunitat Valenciana les noves deduccions a la música, pioneres a Espanya
-
Mascletà en directe del dimecres 4 de març de les Falles 2026 de València
-
Omplir el depòsit este dimecres resulta fins a 10 euros més car que ahir per la guerra al Pròxim Orient
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
04.03.2026 | Amunt i avall | Segona Part
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia