Directes
Ara en la televisió
LES NOTÍCIES DEL MATÍ
Ara en la ràdio
LES NOTÍCIES DEL MATÍ

Duel valencià en quarts de final de Copa del Rei

El Llevant rebrà al Vila-real a l’Estadi Ciutat de València

Gerard Moreno lluita per una pilota amb Vukcevic i Campaña / Twitter:@LaLiga

El sorteig de quarts de final de Copa del Rei ha sigut capritxós i el Llevant i Vila-real s’enfrontaran en un derbi de la Comunitat Valenciana en l’Estadi Ciutat de València. Aquest fet suposarà que un equip nostre estarà en semifinals en el sorteig del pròxim divendres 5 de febrer.

Així, d’una banda, el Llevant va derrotar el Valladolid per 2 gols a 4 en el partit de huitens, en un partit en què va mostrar un joc molt vistós i molt ofensiu i va aconseguir refer-se del dolorós empat amb que va finalitzar el partit del cap de setmana davant els mateixos rivals.

Per la seua banda, el Vila-real es va classificar, amb més problemes dels esperats després de derrotar a un equip de Segona Divisió com el Girona. Un gol de Yeremy Pino en la primera part va ser suficient per certificar el passe a quarts de final.

A més de Llevant i Vila-real, en el sorteig hi havia altres cinc equips de primera divisió entre els que estaven el Betis, el Barça, el Sevilla, l’Athletic Club i el Granada; i un equip de segona divisió, l’Almeria.

Tots els partits es jugaran la pròxima setmana entre el dimarts 2 i el dijous 4 de febrer. Els quarts de final de Copa del Rei queden de la així:

Granada - Barça

Betis - Athletic Club

Llevant - Vila-real

Almeria - Sevilla

També et pot interessar

Veure totes les activitats