Dol al Llevant per la mort de Juan José Murria
L’expresident granota fa ser el màxim mandatari entre 1985 i 1986.
El Llevant UE està de dol després que Juan José Murria, que va ser president de l’entitat granota entre 1985 i 1986, haja faltat hui a la ciutat de València.
Era vicepresident en la junta directiva que representava Antonio Aragonés, i Murria va accedir a la cúpula de la presidència el 1985, quan el que llavors era màxim mandatari va eixir de l’entitat blaugrana. El seu període com a president va ser especialment turbulent des del punt de vista esportiu i també econòmic, ja que el club dels Orriols es trobava lluny del futbol professional, oscil·lant aquells anys entre segona B i tercera divisió.
El nom de Juan José Murria serà recordat, sobretot, per estar lligat a la construcció de l’actual estadi Ciutat de València a final dels anys seixanta i per haver votat en contra de la venda de l’entitat a l’inversor nord-americà Robert Sarver el 2015. Murria va seguir vinculat al Llevant UE com a patró de la Fundació Llevant Cent Anys fins al moment de la seua mort.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
La dana ens abandona i tornen el sol i la calor