Diakhaby apunta a la Lliga: "Callar és ser còmplice"
El valencianista ha contestat a un tuit de 'Tribuna Deportiva', on es difonia un àudio relacionat amb l'incident amb el jugador del Cadis, Juan Cala.
El jugador del València Mouctar Diakhaby ha enviat un dur missatge a la Lliga després dels incidents de diumenge al Ramón de Carranza, on el francés va rebre, presumptament, un insult racista per part del jugador del Cadis Juan Cala.
Amb la frase "Callar és ser còmplice, @Laliga, bona nit" ha contestat un tuit del periodista Hector Gómez del programa Tribuna Deportiva. En el mateix es difonia un so de la retransmissió en directe del duel entre el Cadis i el València de Movistar Futbol on, segons es relata en el tuit, s'arreplega nítidament un "negro de mierda, vas a llorar" en el minut 31:40 de la primera part del partit.
El Comité de Competició ha obert un expedient al jugador del Cadis Juan Cala per a investigar què va ocórrer diumenge al Ramón de Carranza. L'equip andalús ha contestat a la decisió defenent de nou el seu futbolista
Més llegit
-
Insults, maltractament físic, amenaces i falta de menjar: les acusacions dels fills de l’exmilitar i l'entrenadora de futbol Patricia Campos
-
El Consell aprova modificar el currículum de batxillerat per a adequar-lo a la normativa estatal i a les PAU
-
Els estudiants valencians obtenen la segona nota d'accés a la universitat més baixa de tot Espanya
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
Veneçuela confirma 920 persones mortes, 3.360 ferides i almenys hi ha 14 espanyols sepultats
-
Espanya resistix el joc dur de l'Uruguai i acaba líder