El Deportivo Alcoià baixa a Tercera
Ha perdut 0 a 1 al Collao i certifica el descens
Llàgrimes i decepció al camp del Collao on 4.000 persones han presenciat el descens del CE Alcoià a la Tercera Divisió. No ha pogut ser, i els d'Alcoi cauen a la divisió de bronze després perdre per 0 a 1 davant del Celta B. El mateix resultat que es va registrar a Vigo fa ara una setmana. Apeh ha sigut el golejador per als blavets en els dos partits.
L'Alcoià ho ha intentat de totes les maneres, i ha tingut moltes i molt bones ocasions per a, almenys, forçar la pròrroga. Però la pilota no ha entrat i el meta gallec, Iván, ha tingut la seua vesprada amb almenys tres intervencions meritòries.
El davanter Rubio ha estat l'home més ofensiu dels de Mario Barrera, però l'ansietat s'ha apoderat dels alcoians que veien que el temps s'acabava.
El partit s'ha fet llarg i espés, i els jugadors del Celta han dominat molt bé el tempo de l'encontre amb contínues interrupcions.
Els últims minuts, com era previsible, els alcoians s'han llançat a l'atac a la desesperada. I ha estat precisament en el minut 94, quan l'equip filial del Celta ha aprofitat un contracolp quasi sense oposició en la defensa.
Pocs segons després acabava el partit i l'afició mostrava el seu desacord amb una temporada inestable i irregular de l'Alcoià, mentre els jugadors ploraven enmig del camp.
Més llegit
-
Cinc persones han resultat ferides després que un tramvia xocara amb un vehicle i se n'eixira de la via a València
-
El govern i sindicats negocien este dilluns la jornada de 35 hores en l’administració de l’Estat
-
La Guàrdia Civil rescata un centenar de persones en una operació contra el tràfic d'éssers humans a Nules
-
L’escalada de míssils entre l’Iran i Israel manté la pressió al golf Pèrsic i dispara el petroli
-
Carolina Perales (al·lergòloga): "Les al·lèrgies ja no són només de primavera i afecten més del 20% de la població"
-
El sector aeroespacial valencià creix un 48% en una dècada i busca consolidar-se amb un nou pla