Debut esperançador d'Espanya en l'Eurocopa (3-0)
L'equip de Luis de la Fuente ha derrotat 3-0 Croàcia en el primer partit
La selecció espanyola ha començat l'Eurocopa amb una victòria contundent, que serveix per a presentar la candidatura al títol. L'equip de Luis de la Fuente ha derrotat 3-0 Croàcia, amb els gols d'Álvaro Morata, Fabián Ruiz i Dani Carvajal, i se situa líder del grup B.
El partit ha començat amb poc de ritme, amb Espanya portant la iniciativa del joc, però sense aconseguir crear perill en la porteria croata. Una errada defensiva ha propiciat el gol de Morata, en el minut 29, que ha acabat de trencar el duel. Només tres minuts després, Fabián Ruiz ha marcat el segon i abans del descans, Carvajal ha posat la sentència amb el tercer i definitiu, davant de la passivitat defensiva rival.
En la represa, la selecció espanyola no ha patit per a administrar l'avantatge i fins i tot ha pogut marcar algun gol més. Però el marcador ja no s'ha mogut i els de Luis de la Fuente han sumat els tres primers punts de l'Eurocopa. Ferran Torres ha jugat els últims minuts, mentre que Alejandro Grimaldo haurà d'esperar a debutar.
El partit ha tingut dos grans protagonistes: Lamine Yamal i Álvaro Morata. El futbolista del Barça s'ha convertit en el més jove a participar en una Eurocopa i també en el més jove a fer una assistència. I el de l'Atlètic de Madrid és el primer espanyol que marca en tres edicions d'Eurocopa diferents.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol