La davantera de l'Elx no carbura
Mourad i Nieto, substituts d'Óscar Plano, només han fet dos gols en tota la temporada
A l'Elx li costa la vida fer un gol. El seu màxim golejador, Óscar Plano, està lesionat i ni Mourad, ni Nieto ni Garcés acaben de tindre el punt de mira afinat. Només han fet dos dianes en el que portem de Lliga.
Destaca pel fet que Plano, que ja porta cinc partits fora dels terrenys de joc, continua sent el màxim golejador amb set dianes. Dels substituts, Mourad ha marcat un gol de penal i Garcés, un altre; però Nieto, reforç d'hivern, encara no s'ha pogut estrenar.
Tot i això, el club i el tècnic confien en l'actual plantilla, però l'ombra d'antics davanters en Segona és molt allargada.
Jugadors com Coro van marcar 12 gols, però d'altres com Ángel amb 15, Nino, amb 20, o Sergio León, amb 22 gols, són números d'altra època.
Així i tot, qui realment té el títol de màxim golejador en Segona Divisió és Jorge Molina. El davanter, ja retirat, va arribar a fer 26 gols la temporada 2009-2010.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
El jutge envia a presó sense fiança a Santos Cerdán davant el seu "específic paper" en la trama
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
-
Com evitar que el nostre animal de companyia patisca un colp de calor?
-
La futura llei de consum prohibirà augmentar el preu en la revenda d’entrades
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang
-
30.06.2025 | Queda't amb els nostres | "La Laboral de Cheste"
-
01.07.2025 | Queda't amb mi | Segona Part