Continua la fugida de talents del València CF
Toni Lato és l'últim jugador que ix de l'equip i ho fa debades
Toni Lato és l'última perla de Paterna que abandona el València CF. Després d'esperar durant mesos una renovació del club on s'ha criat, ha dit prou i ha fitxat per quatre temporades pel Mallorca.
La seua marxa no deixa ni un euro en la caixa del club on ha aprés a ser el futbolista que és. Els de Mestalla li van dedicar un fred comiat. Res a veure amb l'adeu de Lato, que assegurava que ser capità del València és el millor que li havia passat a la vida.
Se'n va un jugador polivalent de 25 anys amb tota la carrera davant. De la mateixa manera que fa dos anys se'n va anar Kang In, a punt ara de fitxar pel PSG per una xifra milionària. Un exemple més de la gestió de Meriton, que també va deixar que Soler i Ferran se n'anaren a preu de ganga.
Més llegit
-
L’alcalde de Jérica defén la seua innocència i diu que l'han denunciat adults
-
L'Ajuntament i el port impulsen un gratacel de 108 metres a la Marina de València
-
Retencions quilomètriques al 'bypass' per dos accidents, un en cada sentit
-
Oratge més estable per als pròxims dies
-
La jutgessa de la dana cita Feijóo el 9 de gener i fixa el cara a cara entre Pradas i Cuenca el 12
-
Un jutjat investiga l'alcalde de Jérica, del PP, per presumpta agressió sexual a dos menors