L'Eldense reforça la plantilla amb Iker Recio i Aingeru Olabarrieta
El conjunt blaugrana incorpora el defensa central en propietat i suma el jove extrem cedit per l’Athletic Club
El Club Deportivo Eldense continua reforçant la plantilla de cara a la nova temporada amb la incorporació de dos nous futbolistes: el defensa central Iker Recio i l’extrem Aingeru Olabarrieta.
Iker Recio arriba traspassat des del Cadis i ha signat contracte amb el club blaugrana fins al 30 de juny del 2028. El central, de 25 anys, es va formar en les categories inferiors de l’Atlètic de Madrid i ha militat també en equips com el Rayo Vallecano, l’Alcorcón, el Gimnàstic de Tarragona i l’Antequera.
La temporada 2025-2026, Recio es va consolidar en el conjunt gadità, amb el qual va disputar quaranta partits i va acumular més de 3.500 minuts de joc entre LaLiga Hypermotion i la Copa del Rei. Per la seua part, Aingeru Olabarrieta arriba cedit per l’Athletic Club fins al 30 de juny del 2027.
Més llegit
-
Troben mort un agricultor a la Marjal de Pego-Oliva després de les inundacions de la dana
-
Roger Llanes substituirà Pilar Bernabé com a delegat del govern a la Comunitat Valenciana
-
Sánchez anuncia des d'Oliva la declaració de zona catastròfica per als municipis colpejats per la dana Adam
-
Detenen a Tarragona l'exparella de la dona de 33 anys apunyalada a Benicarló
-
Hospitalitzen amb pronòstic reservat una dona de 33 anys apunyalada a Benicarló
-
Una veïna d'Oliva sobre el rescat de deu familiars: "Hem nadat fins a la caserna de la Guàrdia Civil per a avisar que la casa s'estava inundant"