Festa al Nou Pepico Amat (0-1)
El CD Eldense ha celebrat la permanència amb la seua afició i l'Sporting de Gijón s'ha classificat per al play-off d'ascens
El Club Deportivo Eldense ha afrontat l'últim partit de la temporada amb els deures fets, després de certificar la permanència la setmana passada. Per tant, el partit contra l'Sporting de Gijón ha sigut una festa, tot i la derrota per 0-1, que ha permés als asturians classificar-se per al play-off d'ascens a Primera Divisió.
Fernando Estévez ha aprofitat el duel per a donar minuts als jugadors menys habituals. I els d'Elda s'han defés contra un rival més necessitat, a qui feia falta la victòria per a assolir l'objectiu. Però el ben cert és que l'Sporting no ha creat molt de perill en la primera part i s'ha arribat al descans amb empat sense gols.
En la represa, els visitants sí que han fet un pas avant buscant el gol. I l'han trobat en el minut 56, mitjançant Roque Mesa. Els blaugrana no li han perdut la cara al partit i fins i tot han pogut empatar, però el marcador no ha canviat i la festa al Nou Pepico Amat ha sigut completa, per a uns i per a altres.
La temporada que ve els d'Elda tornaran a buscar la permanència en Segona Divisió. Falta per veure si amb Fernando Estévez a la banqueta, ja que l'entrenador andalús hauria de renovar esta setmana.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
30.06.2025 | A la fresca
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part