Cazoo, nou patrocinador del València CF
El València ha anunciat aquest dilluns un acord plurianual amb Cazoo, una empresa de venda d'automòbils per internet, perquè siga el patrocinador principal del club a partir de la pròxima campanya. Per aquest motiu, el seu nom apareixerà des de l'1 de juliol d'aquest 2022 en les samarretes dels equips masculins i femenins de l'entitat.
També serà present en tots els suports del camp de Mestalla i se li donarà "visibilitat principal en televisió en dies de partit i en totes les plataformes digitals".
En l'actual campanya, el club llueix en les seues samarretes el seu propi actiu digital, Fan Token, després d'un acord amb les empreses socios.com i Chiliz.
Actualment, Cazoo patrocina clubs com l'Everton i l'Aston Vila de la Premier League i l'acord a què ha arribat amb el València forma part d'una campanya de màrqueting que l'empresa té previst llançar a Espanya en aquest primer semestre del 2022.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Aena anuncia 1.154 milions per a ampliar l’edifici de la terminal i una nova via de rodament a l'aeroport d'Alacant-Elx