Cazoo, nou patrocinador del València CF
El València ha anunciat aquest dilluns un acord plurianual amb Cazoo, una empresa de venda d'automòbils per internet, perquè siga el patrocinador principal del club a partir de la pròxima campanya. Per aquest motiu, el seu nom apareixerà des de l'1 de juliol d'aquest 2022 en les samarretes dels equips masculins i femenins de l'entitat.
També serà present en tots els suports del camp de Mestalla i se li donarà "visibilitat principal en televisió en dies de partit i en totes les plataformes digitals".
En l'actual campanya, el club llueix en les seues samarretes el seu propi actiu digital, Fan Token, després d'un acord amb les empreses socios.com i Chiliz.
Actualment, Cazoo patrocina clubs com l'Everton i l'Aston Vila de la Premier League i l'acord a què ha arribat amb el València forma part d'una campanya de màrqueting que l'empresa té previst llançar a Espanya en aquest primer semestre del 2022.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte