Cazoo, nou patrocinador del València CF
El València ha anunciat aquest dilluns un acord plurianual amb Cazoo, una empresa de venda d'automòbils per internet, perquè siga el patrocinador principal del club a partir de la pròxima campanya. Per aquest motiu, el seu nom apareixerà des de l'1 de juliol d'aquest 2022 en les samarretes dels equips masculins i femenins de l'entitat.
També serà present en tots els suports del camp de Mestalla i se li donarà "visibilitat principal en televisió en dies de partit i en totes les plataformes digitals".
En l'actual campanya, el club llueix en les seues samarretes el seu propi actiu digital, Fan Token, després d'un acord amb les empreses socios.com i Chiliz.
Actualment, Cazoo patrocina clubs com l'Everton i l'Aston Vila de la Premier League i l'acord a què ha arribat amb el València forma part d'una campanya de màrqueting que l'empresa té previst llançar a Espanya en aquest primer semestre del 2022.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
Els municipis de la província de València suspenen activitats i activen mesures preventives per l’avís taronja
-
Sis persones rescatades, dos d'elles en estat greu, en l'incendi d'un edifici a Crevillent
-
L'episodi de pluges descarrega més de 260 litres, desborda barrancs i manté tallades quatre carreteres secundàries
-
Troben el cos sense vida de la xiqueta de la família valenciana afectada pel naufragi d'Indonèsia