Cavani, més prop del Vila-real
L'uruguaià ha signat un preacord amb el club groguet
El Vila-real continua treballant en les incorporacions pensant en la pròxima temporada. En les últimes hores, el nom que més fort ha sonat ha sigut el de l'internacional uruguaià, Edinson Cavani.
Cavani ha signat un preacord amb el club groguet per a jugar a les ordres d'Unai Emery durant la temporada 22-23, segons ha publicat aquest dimarts el diari Marca. Això sí, abans, el Vila-real hauria de donar eixida a altres jugadors per a fer caixa i per fer lloc a l'entrada de Cavani.
L'experimentat jugador uruguaià espera aprofitar una de les últimes bales en el futbol professional, i en any de Mundial. Cavani va finalitzar el contracte amb el Manchester United el passat 30 de juny.
Durant la trajectòria també ha jugat en altres equips com el PSG o el Nàpols on ha fet més de 370 gols oficials des que debutarà en la primera divisió del seu país natal amb el Danubio l'any 2005.
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Controlat l'incendi industrial a Albuixec
-
Manifestacions a València, Alacant i altres municipis valencians demanen l'embargament integral d'armes a Israel i una ruptura total de relacions i sancions
-
Emergències desconfina Albuixec i desactiva la situació 0 del PETCV
-
Mazón remodelarà el Consell el 5 de novembre després de l'eixida de Gan Pampols